3/8

heeej :)

nu håller jag på att baka inför mammas kalas, mycket som ska bakas kan jag säga.
kul ska det bli iaf :) jag och stina ska typ vara lekledare :P

ah, idag iaf så ska jag först vara med elin (om hon bara vill vakna någon gång)
och sen ska jag ut till tullboden till evelina med stina. marika är redan där (a)
så snart ska jag packa till de också. jag kommer hem igen på onsdag eller torsdag, och då blir det mer bak.

fredag till söndag var jag och stina ute och segla med mamma och pappa. mysigt var det, men hade vart lite roligare med fint väder :P

haha, igår var jag också med elin, efter att jag kom hem från flatön. vi bakade cupcakes med hennes mamma. roligt var det. sen åt vi dom till en film. filmen var kanske inte den bästa. men mysigt endå. sen skulle elin bara följa mej hem, för jag skulle komma hem typ vid elva. men sen var vi ute och gick i två timmar och pratade :P det var också mysigt (a)

just det, stina har skaffat ny blogg (a)
www.kaajsastiina.blogg.se

pussar :*


så söt :)

Kommentarer
Postat av: L

SÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖTTTTT<333 du är väldigt söööööööööt<3

2009-08-06 @ 10:58:51
Postat av: Bella / Kronor

Tack så mycket! :)

Jadå, vi kollar allas som kommenterar!^^

2009-08-14 @ 13:20:27
URL: http://kronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0