Julbak.

Julbak med fina människor är aldrig fel, så det var så det idag blev.

Ett litet julrim där, jag är ju så julig av mig. Man känner verkligen att julen är påväg nu. Julbak, julmusik, julglögg, julpynt, ja allt möjligt som har med jul att göra. Bara stämmningen.

Idag var det alltså julbak med Elin, Evelina, Marika och Lise. :) Vi bakade pepparkakor, pepparkaks hus, bountys, knäck och rischoklad. Allting blev faktiskt bra, även om hälften av chokladen blev tappad i det kokande vattnet typ 4 gånger och knäcken brändes vid (som tur var fanns Elin och räddade knäcken). Annars var det väl mest jag och Marika som bakade, haha.


The baking team.


Pepparkaks bak.


Färdiga pepparkakor, första plåten bränd som alltid.


Pepparkakshus.




Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VAR SÅ NEDRANS BRA OCH RÖRDE I KNÄCKEN!

galet alltså

2009-12-13 @ 13:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0