julkandern.

Ja, nu sitter jag här igen, 24 timmar senare och ska kolla på julkalendern. Det är mysigt och tradition även om den inte är så bra. Fixade så jag kan åka med stina. Haha igår när jag skuller åka med henne glömde hon hämta upp mig, så hennes mamma fick åka och hämta mig och vi kom typ 10 min försent.

Prov, läxor och plugg. Det är ungefär vad som står i min almanacka just nu. Inte så kul men snart är det jullov, så man måste hinna visa allt man kan nu för betygen.

Och vad gör man när man blir bortbjuden på pannkakor 7 på kvällen när man egentligen borde plugga? Inte tackar nej precis. Så igår var jag typ hos Elin i en timma. Sen bar det väg hem igen till plugg och twilight med syster.


Ni borde vara avundsjuka när ni ser hur bra jag har det när jag pluggar. Bakade snabbt lite chokladbollar som genast gör jobbet lite enklare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0