Julspel.

Vart man än går är den där, julkänslan. Snö. Ännu mer julkänsla. Det känns så skönt. Jag älskar verkligen julen. Så mysigt. Men nu ska vi inte tänka på det.

Innebandyn gick ganska bra. 1 vunnen, 1 förlorad och 1 lika. Men det räckte inte ändå fram till semifinal. Så imorn får man sitta i gymnastiksalen halva dagen utan att något av ens egna lag spelar. "Jätte kul". Funderar på att se på film istället, men ingen är med mig, så det får la bli bandy ändå.

Julspel imorgon, näst sista övningen (a)

+ att Elin åkte igår. Hon ska vara borta ändå tills skolan börjar igen. ETT HELT LOV UTAN ELIN! Men det är väl bara att vänja sig, hon är nästan alltid borta på lov. Just när jag hade något roligt att berätta, som jag glömde under de 3 timmar jag var hos henne kvällen innan hon åkte. Hoppas du läser det här Elin, när du kommer hem igen.


Första snön. <3

Ny favorit låt - 18 and life, Erik Grönwall.
Men dear mr. president och glitter in the air med Pink är nog fortfarande högst på listan.

Kommentarer
Postat av: christina<3

MYS<3

2009-12-22 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0