18/7

hallå hej hej :)

det blev ett tag sedan man skrev nu, när det är sommarlov och så :P

ja, har både varit i stockholm och ute och seglat sen jag skrev här sist.
på flatön har jag varit lite också, ska nog ut dit på tisdag för då är det loppis där (a)
tänkte fråga om stina vill åka med, men annars har jag ju johanna där, som typ alltid är där hhaha :)

just nu saknar jag stina, för jag har inte träffat henne på hela veckan typ, för båda har varit ute med sina båtar =/
egentligen skulle vi ut och segla tsm idag, men så ska det blåsa kuling, så det blir inte av nu, kanske nästa vecka eller något. men då är det ju fjorden och broder ska spela, så jag vet inte :P

senare idag ska jag iaf vara med stina, och marika också tror jag :)

just det, har ju haft grillning med alla tjejorna, haha + david då
 (a) synd att julia inte kunde vara med bara :P

pussar



grillning. elon <3

grillning. stina <3

grillning. olivia <3

grillning. lise <3

grillning. josephin <3


sov hos marika. marika <3

sov hos marika. haha jag marika lise stina <3

sov hos marika. stina gjorde inbakad fläta på mej (a)


flatön. jag och stina <3

flatön. stina <3

flatön. evelina <3

Kommentarer
Postat av: evelina fina? (a)

du e så gullig lovisa visa! :) <3

du betyder jäte massa! :D <333



(jag hatar bilden på mig -.-' ) xD

pusss <3 :)

2009-07-20 @ 22:09:01
URL: http://idaevelinasvedborg.blogg.se/
Postat av: Jos

Hej Lillan! Åh vilka härliga bilder du har lagt ut! Vill ha mer sånt! Gud du blir så stor, åh kom och hälsa på mig snart. Jag saknar dig! Fatta att ja har varit här i 4 månader idag!



Glöm inte att ja finns här alltid lillan! <3

2009-07-21 @ 17:53:39
URL: http://mallorcajos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0