16/6

halli hallå

nu har stina äntligen kommit hem. jag har saknat henne massa massa massa. jag fick en christina aguilera lotion av henne.

igår var det dansläger :) jätte kul var det. så igår när jag träffa stina så fick jag försöka lära henne danserna för hon ska ju också vara med. det var lite svårt att lära henne eftersom jag inte kom ihåg så mycket :P men jag tror hon kommer lära sej fort idag. på lägret var jag, evelina, stina, frida, viktoria (vi från discogruppen) sofia och klara där.

men idag iaf.
jag vaknade typ vid 9, så jag har inte varit uppe så länge än. idag ska jag på dansläger igen, super kul (Y) vi åker typ vid tolv tror jag, så innan det ska jag vara med stina och kanske evelina, hon skulle ringa när hon vakna. så just nu så pratar jag med stina på msn, hon ska snart skicka bilder från cypern :) ah, jag skriver kanske mer sen, när jag vet vad som händer idag och lite så.

puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0