18/6

hej hej hallå

vaknade och fixade mej fort och sen bar det av till torp.
jag mamma och daniel skulle handla inför veckan, haha typ första gången på hundra år som jag var med och handla, men det är faktist ganska kul.
jag köpte melodifestivalen dvd:n 2009 :)

när jag kom hem beställde jag melodifestivalen 2008 på internet, för den finns typ inte i affärer längre, så den kosta bara 49 istället för 279 :P

sen var jag med stina, och vi tog kort och så. vi skulle egentligen klä midsommarstången med marika och massa andra, men sen orka vi inte gå ner till stranden så marika kom till oss istället.

och så skulle vi se på film, men alla skulle äta olika tider, så vi satte inte på den förrän vid tio, och då skulle stina hem =/
men marika stanna iaf kvar och såg på flashdance, inte så bra film xd








Kommentarer
Postat av: sofia johansson

som om att man saknar ? <3

2009-06-21 @ 12:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0