2/6

hellu hellu.

idag vaknade jag kvart i sju, skulle åka med stina till skolan (a)
där hände typ ingenting, skulle egentligen åkt och badat på håltimman, men det var dåligt väder så vi skippa det.
hade thereses mamma margareta i no och för henne fick vi inte sluta tidigare för hon hade lovat no-helena-lärare att inte göra det -.-

aja, det var ändå härligt med håltimma, jag och stina var lite med 7E:arna :)
nu är det typ ingenting kvar i skolan att göra, såhär de sista veckorna, så det är ganska slappt.

fick reda på att jag klarade franska proven, men jag vet inte vad jag fick än, vi ska få tillbaka dom imorn.

efter skolan åkte jag med chricke hem, hon var snäll nog och åkte hem och hämta en extra hjälm till mej :)
när jag kom hem kom jag på att jag hade bestämt med mamma att vi skulle åka till banken och fixa bankkort och id-kort,
så jag fick ringa henne  och säga att jag hade glömt, och att vi fick göra det senare istället.

så efter att vi hade ätit åkte vi in till banken och fixa allt.
eller först tog vi kort i en atoumat till id-kortet. men så krångla det och massa och var bilden för ljus så vi gick till en riktig fotograf istället och tog kort.

så nu är allt det fixat :)

skulle egentligen varit med stina också, men ingen av oss orka när jag kom hem vid halv sju :P

puss och kram skumbanan igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0