6/6

hejsan på dejsan

nu sitter jag här ute på flatön och pratar med josefine syster :D
har inte skrivit här på länge nu, men det har nästan inte hänt någonting värt att skriva :P

eller jo, i onsdags var jag och stina lekledare för alices klass, ganska kul faktist :)
i torsdags var det student, var hos emma svernling, johannes karlsson, klara brattberg och natanael olander.
det blev lite stressit, men ändå kul :)
stina följde med till emma, för hon skulle sova hos mej efteråt, mysigt.

på fredagen var det också student, men denna gång bara gabriel kusin, så där kunde vi stanna lite längre.

nu är det iaf bestämt att vi ska grilla på skolavslutningen, vi sju :)
synd att inte stina är med bara =/

imorn ska stina komma med prince, vi ska passa honom när hon är i cypern.


ha det gott, igelkott, och glöm inte att kommentera :)


jag och stina är bäst, ingen protest §

Kommentarer
Postat av: KAJSA-STINA

ÄLSKAR DEJ § ja vi är best :D

2009-06-07 @ 09:26:16
URL: http://kajsastinastroby.blogg.se/
Postat av: svar stina

alltid att vi är, och alltid att vi kommer att vara§

jag älskar dej allrabästavän .

2009-06-07 @ 10:25:12
Postat av: Jos

Älskar bilderna ni tar! är de på favoritflatön?

2009-06-07 @ 17:34:59
URL: http://mallorcajos.blogg.se/
Postat av: svar jos

nej det är sandbryggan här på sunningen :)<3

2009-06-07 @ 18:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0