9/6

hellu hejsan

nu är olivia här och vi tittar på film, two weeks notice tror jag eller något :p

jag har kommit på att det bara är 3 dagar kvar i skolan!
onsda - undadag
torsda - städadag
freda - avslutningsdag

på torsdag ska jag vara med evelina §
vi ska fixa lite och så för fredagen :)

jag cajsa olivia julia ellen josephin och lise ska grilla och äta jordgubbar på freda :)
men innan det ska vi sluta skolan och se på herrestadskolans avslutning, för marika och elin ska sjunga §

ah, idag var vi på innovatum med klassen också, om ni inte redan har läst det på alla andras bloggar :)
det var helt okej faktist. jag gick mest med fanny, men också olivia och elon ;)

aja, nu får jag väl fortsätta se på filmen, godnatt ha det gatt, för er som ska sova nu :D


jag saknar stina §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0