27/5

hej hej :)

kom precis hem, har varit och tränat arobics med evelina elin och olivia §
stina var tvungen att åka hem och fixa något nr eller nått, så hon kunde inte följa med =/

idag har vi haft franska prov i skolan, gick sådär.
annars har allt vart bra. vi fixade med parken på no:n, är snart klara nu.

josephin kom tillbaka igår, hon kan inte gå så fort än :P
men frammåt går det i alla fall, haha jag får ta hennes kryckot typ hela tiden (h)
så nu är jag bäst på att gå på kryckor (a)

nu måste jag öva lite mer på matten inför provet imorn, ser på en skräddarsydd lillasyster också :P

ha det gott, igelkott :)<3



haha älskar bilden, men idag blev det ingen glass från glassbilen,
kom hem försent :P


Kommentarer
Postat av: http://www.josephinelin.devote.se

när jag inte behöver krykorna längre ska du få dom föralltid lovisa ;)

2009-05-28 @ 16:19:46
URL: http://www.josephinelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0