29/5

hejsan.

idag vaknade jag vid typ 10 :)
sen satte jag mej vid datorn och typ inte gjorde någonting =/
jag pratade lite med marika och felicia och dom ska komma hit snart :)
vi ska nog bada och ha det gott, det är ju typ 25 grader här eller något :D

sen senare på kvällen ska jag vara med marika och göra något kul, eftersom jag inte sola med henne idag :P

skönt med studiedag iaf :)

skriver mer senare :P





nu sitter man här igen då, har precis varit nere och badat med christina.
det är faktist ganska skönt i vattnet nu, iaf så man kan ligga i lite :P

felicia kom hit vid halv ett, och då mötte jag henne vid busshållsplatsen.
när vi kom hem till mej bakade vi kladdkakemuffins och fika med mamma :)
sen gick vi ner till stranden för att sola. vi tog såklart med oss muffinsarna.
vi spådde varandra i sanden (H) sen skulle vi gå och bada,
och när vi kom tillbaka till dit vi låg så var felicias muffins borta :O
vi leta överallt men hitta den inte, så vi tror att en gubbe på bryggan tog den :P

sen kom natalia (felicias lillasyster) också och då spelade vi spel och lite sånt.
18.30 skulle dom hem och då gick jag till christina och så gick vi ner och bada.
ja, resten vet ni :P

det blev ingen marika för hon skulle till vision =/

imorn ska man först vara med christina och hjälpa henne med bloggen,
och sen ska jag vara med stina och sova hos henne, eller så sover vi här :D


see you later, alegater :) 

Kommentarer
Postat av: sofia johansson

saknar dig loVISA , <3

2009-05-29 @ 20:45:55
Postat av: moa söderberg

Ja saknar dej <3

2009-06-03 @ 20:44:18
URL: http://justartas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0