en vanlig dag.

igår blev dagen faktist helt klart bäst!

först kom familjen in på morgonen och sjöng för mig, och då står evelina och elin där. haha jag blev jätte överaskad! jag fick muffins och fina brev av dom (a) jag fick också en skylt där det stog: 14 år idag, säg grattis! eller något liknande, och en slips i papper.
det skulle jag tydligen ha på mig hela dan i skolan, men jag hade det inte riktigt hela.

sedan i skolan så blev jag grattad och sjungen för på två lektioner... present fick jag av lise och jossy, tackar och bugar.

efter skolan var det ju dags för new moon! jag var helt uppspelt och kunde inte sitta stilla haha. vi tittade i alla tidningar och på nyheterna både på tv och radio för att se om det blev 11 vårs gräns. OCH DET BLEV DET! så när vi väl skulle gå på filmen hade vi inget att oroa oss för.

innan filmen så åt vi på pingvin.

tack elin, stina, lise och alla andra för att ni gjorde min födelsedag till den bästa!



mina nya örhängen (a)


mina tjejor på morgonen.

snygg som jag var på min födelsedag (rim)

Kommentarer
Postat av: christina<3

LOOKING GOODIE!:D<3

2009-11-25 @ 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0