krattat och sjungit.

idag har jag sjungit i kyrkan i lovsångs teamet. det var jag, christina, karin och amanda. vi skulle vara där halvtio så jag har vart duktig idag och varit uppe ända sedan halv nio.

igår var det barnkalas som gällde, det gick bra. vissa var lite vilda, men alla hade roligt och så. sen ringde elin och fråga om vi skulle med till göteborg och se på bio. så jag, evelina, stina, elin, emma, magnus och gun-britt såg på up. den var hur bra som helst! man både grät och skratta :) (evelina och magnus grät mest)

förut när jag kom hem från kyrkan så kom jag på att jag inte hade någon nyckel. då kom daniel hem, men jag hade tydligen tagit hans nyckel någon annan dag, så han hade inte heller någon nyckel. så vi krattade gräsmattan (fick bli pappas farsdag present).

men iaf, nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. måste städa mitt rum och plugga lite också.

NI MÅSTE SE UP!







Kommentarer
Postat av: Elin^

Loivsa, det svenska namnet är Upp ^^

Up är ju engelska. man säger ju "ni måste se upp!".

För, ah.



lyckat det där med nycklen <3

2009-11-08 @ 16:39:54
URL: http://haha.ellerhur?.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0