min dag idag.

kanske ska skriva lite mer om min dag.

lästema i skolan, alltså sitta och läsa från 8 till 12. men jag hade luciaträning också så det blev en timma mindre läsning för min del. skolan blev ganska slapp med bara hemkunskap. vi hade redovisningar, så vi fick ju som sagt sluta kvart över 1 istället för 2.

på kören fick jag massa datum när vi skulle ha läger, sjunga i kyrkan, övningar, julspel m.m. haha tror ni jag kan hålla reda på allt det där? so mtur är tror jag christina har allt i sin iphone.

armen gör faktist ganska ont nu, så jag vet inte om jag kan vara med på gympan imorn. men det gör inte så mycket haha.

efter skolan är det torp och present köp. vi får se vad det blir till daniel.

just nu så försöker jag göra en labb om induktion som ska vara inlämnad på fredag (om man vill ha vg-mvg). det går sådär, är helt tom på ideer. så vi får se hur det går med det. ellen har såklart redan gjort den -.- men jag har ju pappa som hjälp, så det här ska allt gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0