överraskning.

jag sov ju hos stina i går, men det var tydligen en överrasknings"fest" också. så när jag kom in genom dörren (stina öppna) hoppade ellen och olivia fram och kastade massa ballonger på mig. haha jag blev verkligen jätte överraskad. sedan såg vi på film, badade, åt och prata. allmänt bara myste.

jag fick en klänning som jag sa för ett tag sedan att jag ville ha, men olivia sa att hon hade beställt den (tror det var för att jag inte skulle köpa den). tack så mycket för denna underbara helg <3

idag var det släkt kalas som gällde. av mina faddrar fick jag att gå på musikalen guys and dolls med dom i göteborg. det ska bli jätte roligt.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0