svininfluensan.

kom nyss hem från skolan. egentligen fick vi sluta kvart över 1, men vi missa precis bussen så vi fick ta två bussen ändå...

så sitter vi där och väntar på att tiden ska gå, så kommer skolsköterskan förbi.
stina: när ska vi ta sprutan?
skolsköterskan: imorn
*alla blir förvånade, vi trodde vi skulle ta den nästa vecka*
julia: (på skämt) kan vi inte ta den nu?
skolsköterskan: jo visst, jag har några över.

så jag, olivia, stina, julia ellen och måns fick ta den idag istället. skönt att ha det gjort. det gör lite ont, men inget farligt. nu när jag sitter här vid datorn känner jag ingenting alls.

fredag och new moon närmar sig!





Kommentarer
Postat av: reutermo

Lovisa, varför, VARFÖR är det bilder på han där killen som alla tycker är sååå snygga?

Nu är du på min svarta lista....

2009-11-18 @ 16:11:57
URL: http://haha.ellerhur?.blogg
Postat av: julia horvath

åh ja känner ingenting ! :D haha läs min blogg ja skrev också om den <33333

2009-11-18 @ 17:10:43
URL: http://juliaamandahorvath.blogg.se/
Postat av: christina<3

DRÄGGEL!:D:D:D:D<3

2009-11-25 @ 19:05:01
Postat av: christina<3

DRÄGGEL!:D:D:D:D<3

2009-11-25 @ 19:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0