today everything goes well

när jag kom hem idag såg jag att det låg ett paket i brevlådan. bilderna hade äntligen kommit! så jag ropade på stina att hon skulle följa med in och hjälpa till. nu ser mitt rum lite annorlunda ut ja :D






och det här roliga har jag att se fram i mot nu V

ja, so prov imorn; massmedia. och pressen är stor.

har iaf gjort en plugglista på spotify, med bland annat: dear mr. presiden med pink, glitter in the air med pink, dårarna och jag med martin stenmarck, happy ending med mika, goodnight and go med imogen heap....


Kommentarer
Postat av: den-enda-som-faktiskt-kommenterar :*

Vem härmar du om man får be?

JO MIG.

Hur många bilder är på mig om man får fråga?

INTE MÅNGA!

Men vem avgudar du mest i hela världen?

JO MIG.



Men det blev faktiskt fint... Jobbigt...

Ett tips dude: Skriv inte "V" eller pilar eller smaylisar i bloggen eller typ uppsatser, så grymt fult.

Tänk på stavningen, hur du formulerar det, och skriv ofta och acceptera mig eller inte.

Kärlek

2009-11-25 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0