trött.

ja, kom nyss hem från dansen. vi gjorde klart dansen och bestämde kläder till uppvisningen. så nu är det typ bara stompen som inte sitter helt, sen är allt bra. eller vänta lite, kläder? jag ska ha baggie jeans och keps (det har jag så mycket av), tänkte kanske låna av oliver eller måns, evelina ska försöka fixa. annars har hon ju 1000 andra killkompisar att fråga...

matteprovet idag var jätte svårt, men jag klara det nog iaf (tror jag är precis på gränsen), men vi får la se.

fick nån lapp på dansen också om två månader gratis medlemskap på  lovefilm, så det hade jag tänkt gå med i. :D




Kommentarer
Postat av: christina<3

hahahahah XD de heter STOMP! :P med P!!!! hahahahha! annars diggar jag din blogg<3

2009-11-11 @ 14:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0