Hemmaeftergoteborg

Är helt slut efter en dag i göteborg med hand och tanke. Hade egentligen bara velat lägga mig och sova, men så är det ju det där dumma so läxförhöret imorgon... Nu skulle jag nog ha varit och sjungit i kyrkan på ett musik quiz, men skolan sätter stopp för det med ja.

Nästa vecka är ingen dröm vecka heller. En so uppsats om Livets ord ska vara inlämnad, men den har vi inte hunnit börja med eftersom alla genomgångar på andra sekter har tagit hundra år. Sen är det hemkunskaps prov och svenska prov också.
Så i helgen när jag inte är med tjejerna från klassen eller på kalas, är det plugga som gäller.

Bara 2 veckor kvar till nästa Åh läger! Och nästa helg ska jag fika med Matilda och Patrick <3


Kanske tänkte byta header till en lite vårigare snart också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0