Ingenkorformindel

Ingen kör för min del eftersom jag inte kan bli hämtad där ifrån. Varken Christina eller Karin skulle komma idag heller. Plugg plugg plugg är det som väntar av denna dag, inte kul, men måste göras!

Har jag berättat att kaninungarna har kommit? I alla fall har vi sett att det är två stycken, men vi tror det är fler. Åh så mysigt säger jag bara. De kommer bli tillräckligt stora för att kunna klappas innan jag åker till Åh också tror jag. Bara 21 dagar kvar nu, tiden bara rinner iväg.

Men som sagt, nu är det plugga som gäller fram till sju eller något, då jag tänkte sätta på New moon ♥


De bästa, helt klart.

Gud står det där ja.

Ledare ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Åh va jag saknar dej Lovisa <3 men 21 dagar är ju ingenting :P

2010-04-21 @ 17:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0