Ingentingattgöraingentingattgöra

Har verkligen ingenting att göra. Funderar starkt på att ha tea party som Caroline, men det är nog lite överkurs. Såklart loggar ingen på sunningen in på msn eller facebook när man som mest vill det. Min mobilladdare är hos Olivia och mobilen har typ 1% batteri. Ser ut att bli en riktigt rolig kväll med Josefine som inte heller har något att göra och bara är allmänt trött som jag. För någon timma sen låg vi i soffan och skratta åt ingenting.

Kanske skulle man plugga lite, men det är överskattat på lov enligt mig och Oscar Lu, så det ska jag nog inte ändå. Tar nog och ringer någon snart, för något måste hända här!

Om Elin hade varit hemma hade jag sprungit över till henne, skulle inte ens ringt. Med henne blir det alltid en lyckad kväll och om hon för tillfället inte är hemma umgås man med hennes familj tills hon kommer. Det är så det ska vara med bästa vänner, inte sant?


Elin där ja, plus en mycket söt Josefin!


Kommentarer
Postat av: Ehehe, jag igen!

Aw m__m

Du har blivit riktigt duktig på det här med blogga kungen! Skriver intressanta inlägg om intressanta personer..!

Jag älskar dig! Vi ses snart för jag är heeeeeemmmmmaa!

2010-04-07 @ 20:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0