Praoatdanssnartstina

Är super trött efter en dag av prao och dans. Det var roligt på Coffee roomer men jobbigt att stå upp hela dagen, så det känns riktigt skönt att ligga i soffan nu, även om det är med so boken framför sig. Snart ska jag till Stina för att tillbringa natten där, men innan dess måste det pluggas so, pappa ska snart komma upp och hjälpa mig. Det är bra att ha en pappa som har varit so lärare en gång i tiden hihi.

Ikväll får jag bilderna av Stina, så de kommer nog upp imorgon (orkar nog inte lägga upp dem ikväll).

Annars saknar jag såklart alla på Åh, speciellt min Matilda. Bara 16 dagar kvar nu!


Finaste Stina <3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag saknar dig, och din laddare saknar dig också, tror jag.. Vi får ses snart, var ju till och med längesen vi sågs, två veckor va? :o

Götet och fika med patrik, eller hur var det? :)



Du är bäst.

<3

2010-04-26 @ 23:18:58
URL: http://maatildaolofsson. blogg.se
Postat av: svar t M:

Det var superlängesen! och ja, jag vill gärna ha tillbaka min laddare, hihi :)



Du, jag och patrick nästa helg! <3



frågan är bara om det var mig du skrev om i din blogg eller din andra lovisa, väldigt jobbigt att du har två stycken lovisa skulle jag vilja säja!

2010-04-27 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0