Snartelinsplace

Wiiiee! Elin smsa precis: i'm back in business! Lust att ses ikväll? :D
Det är ju inte något man tackar nej till så jag ringde direkt. Ingen svarar. Elin skriver: är hemma om 5 min (okej, inte riktigt så, men liknande). Jag dör.

Men hon ringer snart och då blir jag glad ^^
Känner mig inte direkt super duper dunder snygg idag eftersom jag bara gick upp ur sängen, satte på mig kläder och satte upp håret i en bulle utan att borsta det. Jaja, Elin är min hero så hon klarar det nog. 

Hörs kanske sen när jag kommer hem eller senare bara (bra mening, och jag vet att alla älskar mina inom parantes meningar).

 



Kommentarer
Postat av: Eeeeeeeeeeeeeelin!

Du är snygg i alla lägen, min darling!

Woho, I AM BACK! Så lycklig :''''D

2010-04-07 @ 20:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0