Eclipse *Ljudet av ditt hjärta*

Det blev lite fel där, först så länge vi båda andas och sedan ljudet av ditt hjärta, men eftersom det inte är första gången går det bra ändå.

Jag känner mig inte så aktiv här längre, men det är för att jag inte har några bilder att lägga ut. Vecka 7 är jag på åh på konfirmations läger och efter det kommer det massa bilder kan jag lova. Sen är det ju lov också och det blir väl bilder där med antagligen. Jag, Stina och Lise fotade för någon vecka sen, men ingen orkade vara seriös så jag vet inte riktigt hur dom blev, får be Stina skicka dom bara så kan jag lägga upp dom ändå.

Somsagt, åh om bara två veckor. JAG LÄNGTAR! Bestämt med Christina nu att hon som profitionell åh-besökare ska hjälpa mig att packa. Det lugnar mig lite. Annars är jag faktist lite nervös.

Elin vann sin basket match, vilket jag är glad för. Min mobil ville inte hålla batteriet uppe så jag var tyvärr inte där och hejade på.


Kommentarer
Postat av: christina

WOHOO.... vikken ära! ska ja packa åt dig också?!:P LÄNGTAR!

2010-02-02 @ 17:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0