HEMMA.

Nu är jag hemma igen efter en underbar vecka på Åh. Jag har skrattat och lett hela tiden. Enligt Oscar Lu och Oskar Li är jag en solstråle haha. Men alla människor var underbara och förbönen var underbar, godnattsagan var underbar och faddrarnas kväll var underbar. Allt var underbart. Jag kommer sakna alla hur mycket som helst. Martina och Matilda ligger redan på sakna listan.

Bilder kommer när folk har skickat och jag lagt in bilder på datan. Nu väntar att lägga till 70 st msn-kontakter och 70 st människor på fejjan.

Efter att ha sovit från 04.00 till 07.15 inatt är jag nu så trött att jag håller på att ramla ihop.


Kommentarer
Postat av: christina

Det låter som allt var underbart?! XD sikken tur at du känner så! DET VAR UNDERBART!

2010-02-25 @ 14:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0