Mvg-barn.

Det är något man kan kalla Stina nu i alla fall. Så snart bär det väl av till london för hennes del. Jaja. Jag är glad för hennes skull :)

Nu har vi planer för alla hjärtans dag. Vi som blev kvar av gänget (Lise är med Conny, Julia med Alexander och Ellen med Micke) ska antagligen tillbringa alla hjärtans dag hos Jossy. Så detta är första gången för mig och Stina att se hennes nya hus. Jag, Olivia, Stina och Jossy ska antagligen sova där (eller hos någon annan?) och bara ha det mysigt.

Anna ringde igår. Först hörde jag inte vem det var men efter ett tag förstod jag att det var hon. Anna berättade att hon och hennes storasyster Elin brukade sjunga och spela i församlingshemmet kl 5 varje fredag, och undrade om jag ville vara med. Jag tackade så klart jag. Christina blev också tillfrågad och jag hoppas hon vill.


Såhär kan det se ut när de sjunger och spelar.


Systrarna Ahlsén


Nedräkning: 6 dagar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0