Väntarpåattelinskakomma.

Snart ska jag och Elin ut i det fina vädret och ta kort. Älskar verkligen sol på vintern! Elin ska sedan sova här ända till fredag, då jag åker på musikläger och äntligen får träffa Matilda igen. Tänk hur man kan sakna ett ställe och några personer så mycket! Jag kan inte släppa det från mina tankar.

Bilderna från idag lägger jag upp senare idag, antagligen när Elin är på basketen.

Igår dansade vi old school på dansen, riktigt roligt faktist! Tvillingarna har lagt upp video på www.tviillingarna.blogg.se.


Kommentarer
Postat av: Sofia&Isabella

Det var kul på dansen! :D

hur får du stor text och annan stil på din text? haha vi har inte fattat hur man gör det :P

2010-02-24 @ 15:38:05
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0