Börja igen.

Har inte bloggat på länge nu, men det är dags märker jag, jag tappar besökar i takt med att jag slutar blogga.
Jag sov hos Stina fre-lör. Vi var på Avatar. DET VAR NOG DEN BÄSTA FILM JAG NÅGONSIN SÄTT! Seriöst, alla måste se den! Den var spännande hela tiden och så sjukt bra. Stinas fingrar blev russin. Efter filmen så åkte vi i alla fall till Stina och lagade god ryggnågontingköttenligtstinakalopps och klyftpotatis. Vi tänkte blogga men blogg.se var jätte segt så vi orkade inte.

Nu i veckan ska vi köpa precent till Jossy och Ellen som fyller år, (party och bowling) sova hos Evelina, rockcafé med alla tjejorna och massa mer. Det är verkligen en vecka att se fram emot. Bilder ska tas så det blir lite roligare att läsa denna blogg också.

Förut så gjorde jag än jätte god mocka/kaffe dricka som inte alls blev god, lite besviken där så jag gjorde en "paradisshake" istället, bättre resultat. Just nu sitter jag och lyssnar på twiligh/new moon soundtracket som nästan alltid, efter att Daniel klagat på att jag lyssnat på cave in och fireflies 10 ggr. Pappa kom precis innanför dörren och tapetsering+förråd är klart. Nu är det bara nu soffa och tv som saknas.

Ha en underbar kväll.






Kommentarer
Postat av: reutermo

Håller med Daniel

2010-01-18 @ 18:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0