Elin den saknade.

Elin ringde förut! Precis när jag hade satt på vattnet i duschen så bankar Jossan på dörren: det är Elin i telefon. Jag fick skynda mig på med morgonrocken. Hon har det i alla fall underbart och det är jätte varmt där. Jag berättade om de 15 minusgraderna här och att det snöar nästan varje dag. Hon kommer redan på torsdag!

Nog pratat om det. Jag har faktist börjat med träningen igen nu. Jag, Marika, Olivia och Josefine var på friskis förut idag. Så nu fortsätter det bara. Kom på att jag måste anmäla mig till danser och sånt också.

Lite jul-bilder slänger jag in också.

Ljuset brann ner iår (utan fusk!)

Julgranen.

En glad mamma.

Sjöng i kyrkan gjorde jag också.

Daniel var tomte hos grannar.

Fast i nya twilight boken on english :P



Kommentarer
Postat av: ME

Vad då nog med det? Nog av mig, hur går det egentligen Lovisa? :DDD

Nej, men hade tänkt att gå ut i solen, och soooooooola, hell yeah.

2010-01-05 @ 02:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0