Fredag!

Äntligen fredag! Efter en lång och jobbig skolvecka. Haha, kanske inte riktigt så, men i alla fall skönt med helg direkt efter lovet så här. Nu är det inte långt kvar till läger och Åh. Josefine/Johannes 10! Jag längtar ganska mycket nu. Jag och Stina får ta och göra en packlista haha. Jag kommer antagligen ändå glömma något. Körlägret veckan innan får nog skippas, eftersom varken Christina eller Karin kan vara med, och jag typ bara halva. Lite tråkigt, men Åh går före.

Idag var det ju som sagt första skoldagen efter jullovet. Ganska slapp dag, så det var mest roligt. Att träffa alla igen liksom.

Snart ska jag dra mig bort till Stina. Egentligen skulle jag, Stina och Elin på bio nu (typ har du hört om herman eller något), men den hade tydligen bara premiär i stockholm och större städer, så vi får ta och vänta. Det blir väl film hemma istället.

Imorn ska jag först på lunch hos faddrar och sen åker vi till Göteborg och ser på musikalen Guys and dolls på göteborgsoperan. Ska bli jätte kul.
På söndag blir det antagligen kyrkan och plugg. Kul att få träffa Johanna igen om hon kommer till bäve.


<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lovisa är KÄR i bilden :d <3

2010-01-08 @ 17:30:44
URL: http://lisesofia.blogg.se/
Postat av: christina<3

jo ja de ska bli KANON eller hur! Säj bara till om du behöver hjälp med packing eller så:P ja har 2 års erfarenhet^^, De kmr bli KANON!

och förresten så orkar ja inte körläger om ja ska va pigg i 1 vecka direkt efter ett annat läger!:P då får ja nog psykbryt.. X)

ÄLSKAR BILDEN DU;)<3 ja har AS MÅNGA!:P kolla i min AJFÅÅN nästa gång vi ses så ska du allt få se:P



Puss på dig<3

2010-01-10 @ 20:15:26
Postat av: Johanna

Det va skoj i bäve förut! :D hihi fikat är det bästa ^^

2010-01-10 @ 21:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0