Hemma från friskis.

Jag kom precis hem från friskis. Bussen var som alltid sen så vi fick ta ett senare pass än tänkt. Det vara bara tio personer där, när det egentligen brukar vara typ femtio. Men det var helt okej ändå. Innan det hann jag och Olivia baka kladdmuffins på ca 5 min, så snabba som vi är.

Från övervåningen hörs som vanligt Daniels sjungande och spelande. Jag har kommit på att det är ganska mysigt ändå. I skolan fick jag reda på att Jakob (Jacob?) spelar gitarr och sjunger i ett band så på blå tid satt han och skrev en låt. Vi hade också sigma tävling med klassen, så förhoppningsvis går vi vidare till Stockholms tävlingen och sedan Island :)

Imorgon blir det presentköpning, kör och antagligen arobics.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0