Ingen rolig dag idag.

Jag vaknar av att solen lyser. Helt klar blå himmel och kristall snö. Men denna dag ska såklart användas åt att plugga till ett prov jag inte förstår någonting av. Inte så kul. 5 prov på tre veckor är ju inte heller något att se fram emot. Särskilt inte när man precis har lånat Så länge vi båda andas av christina och bara vill sitta och läsa. Tänkte jag skulle jämföra böckerna på svenska och engelska. När jag kom hem med Så länge vi båda andas märkte jag att den var tunnare än Breaking dawn.

Jos är snäll och hjälper mig och är nu uppe och letar efter hennes gamla anteckningar och sådant om Ideologier som vi sedan ska ha prov på. Detta blir en riktig syskon dag när mamma och pappa är i Stockholm. Ikväll har vi bestämt oss för myskväll. Daniel spelar som vanligt gitarr och lyssnar på musik, men det stör inte så mycket när man sitter här nere i vardagsrummet.




Kommentarer
Postat av: christina

smidigt!:P Kul att ja kan stå frö att förstöra din plugg dag:D<3

2010-01-29 @ 17:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0