Ingenting att göra ingenting att göra. (ingenstans att sova melodin)

Plugg, plugg och åter plugg. Men nu kan jag nästan allt till imorn, även fast jag kanske inte har koncentrerat mig fullt ut. Nyss så åt jag sushi med mina syskon. Kaninerna fick morot-äpple-banan fruktsallad. Sången i kyrkan gick bra och nu är jag anmäld till körlägret och lovsångsteamlägret. Tre läger på tre veckor haha. Helgen vecka sex-körläger, hela vecka sju-konfirmationsläger och helgen vecka åtta-lovsångsteamläger. Det ska bli jätte roligt. Eva och Emma satt och viska om oss när vi sjöng och efteråt fick vi veta om vad.
Eva - är alla dina?
Emma - ja det är dom.
Eva - så alla är dina.
Emma - ja.

Emma ska vara speltant på Åh, och Eva är Emmas mamma.

Jag tog faktist bilder på sushin och så idag, men kamera minnet var visst fullt, märkte jag nu, så bilder kommer när alla kameror är laddade och tömda på bilder.¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0