Sommarlov på hög nivå

Bloggen hamnar lite åt sidan när det är fint väder ute, man har massor av underbara vänner och bara är helt ledig. Det är väl så sommarlov ska vara, eller?

Dagarna är blandade, liseberg, eclipse, göteborg, bara slappa eller bada. PINK kommer närmare för varje dag som går nu, och jag längtar!

Men först är det Matilda och Martina som ska träffas. Vi ska först bara vara i göteborg, som alla andra lördagar, och sedan åka hem till Martina. Planen var nog ungefär: Prata, kramas, äta massvis med godis (i mitt fall något annat, då jag har godisförbud), bada mitt i natten i sveriges varmaste sjö osv osv.

Lovet är helt enkelt fantastiskt. "När man inte vet vilken dag det är längre, då är det verkligen lov!"















Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad jag saknar dej lovisa !

vi kommer ha så enormt mega kul :D

24-25 juli <3<3

29 juli- 17 augusti <3<3

2010-07-10 @ 12:35:44
Postat av: s t M

uderbara människa och underbara datum.

Jag älskar dig mimmi <3

2010-07-10 @ 18:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0