Elin min älskade

Elin skickade sms till mig angående bio. Så nu är det nästan bestämt att vi ska på bio idag. Hm, jag kommer inte ihåg om vi bestämde vilken vi skulle se eller inte...

Snart åker jag i alla fall till Grekland. Innan dess är ingenting planerat, förutom att packa då. Jag har inte ens börjat än.

Jag kommer sakna mina änglar Mimmi och Matilda så sjukt mycket, men vi har redan bestämt att vi ska ses direkt när jag kommer hem!

Sedan är det ju bara 16 dagar kvar till Eclipse premiären också...som jag missar. Fast jag ska se den med Elin och Jossy när jag kommer hem, så jag tror jag klarar mig. Ska ha med mig Eclipse till Grekland. Läste ganska nyss ut den på svenska för typ 5:e gången så nu ska jag läsa den på engelska för 2:a gången tänkte jag.


On the skolavslutning.



Kommentarer
Postat av: mimmi

du är min ängel hjärtat, du gör min dag enklare när jag är med dej <3

2010-06-14 @ 17:01:46
Postat av: Looovisa (fast jag heter nog Elin)

Du är så jävla bäst på alla språk som existerar. Ingen kan lysa som du gör <3

2010-06-15 @ 10:06:50
Postat av: julia

hhahah bilden längst ner på mitt öga är ju het :D

2010-06-16 @ 00:55:53
URL: http://juliaamandahorvath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0