Släktprecisåkt

Efter släktmiddag så är man sådär mätt och trött. De har i alla fall åkt nu efter mat och gamlabilder tittning. Mormor blev i alla fall glad. Bas igår var super som alltid med de underbara folket. Men Matilda och Oscar gjorde nog dagen bäst tror jag. Jag hade tänkt att plugga lite nu, så duktig som jag är.

Och just det, jätte jätte mega tråkigt att jag inte kunde träffa Tilda och Stina idag bara för den där middagen med släkten, hoppas ni har fått en super mysig dag!


Tro det eller ej, men när jag var liten älskade jag "skalad" korv.




Mina favorit kläder när jag var liten ;)


Kommentarer
Postat av: Elin!

Och en skalad korv är....?

2010-03-14 @ 21:45:55
Postat av: christina

seriöst! du va SÖTAST i världen som liten skit unge ;)<3 Och dom kläderna hade du JÄMT :P heheh

2010-03-17 @ 11:18:53
Postat av: t c

Mina favorit favorit kläder, och innan dess jossans favorit favorit kläder :)

tack tack, men jag skulle kalla dig ganska söt också tror jag ;)

2010-03-17 @ 11:42:17
Postat av: t e

ja, du hör ju både på namnet och ser på bilden. en skalad korv, svårare än så är det inte :D

2010-03-17 @ 11:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0