Stinilini

Stina Stina Stina Stina. Det är tjejen som jag kallar bästa vän. Hon åkte härifrån precis, så nu är det pluggilugg som gäller. No-läxförhör imorn på alkoholer och estrar. Mindre kul.

Dagen i helhet har varit mindre kul, då den började med ett oförberett matte prov. Ett matte prov kl 8.00 på en måndag? Ja, du läste rätt.

Jag tycker ni ska kolla in Egoinas blogg, bara för att hon skriver allt så roligt. Hon är en rolig människa helt enkelt. Spotify listan står på Big jet plane. Stina visade mig dem förut, men då låtsades jag inte tycka om dem, vilket var osant.




Kommentarer
Postat av: stina

Lovisa min bästa vän.

Tyckte du den var bra, jag trodde du inte alls gilla den :D

nu blev jag glad :D

2010-05-10 @ 18:24:01
URL: http://stinakajsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0