Super bra

Jag har verkligen haft en helt super bra helg med favorit folk. På fredagen sov Matilda, Mimmi, Stina, Christina och Marcus här, och sedan på lördagen åkte vi till bas. Efter bas åkte jag och Mimmi hem till Matilda för att sova där. Nu är jag verkligen jätte trött.

Bara två veckor kvar i skolan nu, vilket känns både som en lång och kort tid. Alldeles för kort för att visa vad man kan, och vara med alla vänner i skolan, men alldeles för lång för att få träffa alla från Åh och åka till Grekland. Pink är ju inte heller fel i sommar.





Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig. ♥

2010-05-31 @ 18:24:34
URL: http://maatildaolofsson. blogg.se
Postat av: Anonym

jag älskar dig. <3

2010-05-31 @ 20:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0