Brandlarm x 3

Kommer ni ihåg mitt Det brinneeeeeer. inlägg? Det skrev jag för två dagar sedan. Idag var det brandlarm igen. Tredje gången på mindre än en vecka. Speciellt kul när det är snöstorm ute. Det positiva var att vi missade svenskan. Fast det hade inte gjort så mycket för vi gör ändå ingenting på svenska lektionerna.

Jag skulle bara vilja berätta att vi inte har gjort någonting på engelskan eller svenskan på hela denna terminen. Eller jo, vi har haft ett prov, som vi också hade i åttan. Samma prov alltså. Känns givande. Jag har nog inte lärt mig ett ända ord på engelska sen jag började i sjuan. Förutom hallonberry då, som betyder hallon. Säger det något om hur bra min svenska/engelska lärare är?

Kommentarer
Postat av: Amelie

Jag hoppas du driiiiiver med mig. Hallon heter raspberry ju! Kom till Uppsala så ska jag lära dig engelska!

2010-11-19 @ 16:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0