Födelsedags barn.



Att vakna av att Daniel kommer in och lägger sig i min säng för att vi ska bli firade på samma gång, att bli sjungen för och få frukost på sängen, att en av de första sakerna man ser är att det snöar ute, allt de känns som en riktig födelsedag.

Att sedan gå ut med Elin och kolla på film. Att ha släktkalas och nu vara jätte trött fast klockan inte ens är halv tio, det gör bara dagen ännu bättre.

Och de bästa presenterna är inte pengarna eller kläderna. De bästa är dom som kommer från Elin. En berättelse som hon har lagt ner tid på. En bok som är en av de bästa hon läst. En bok till mig där jag kan skriva ner alla mina berättelser och tankar. Det är riktiga presenter det.


Kommentarer
Postat av: Jos

Jag onskar att ja fick va med och sjunga! Jag saknar mina smasyskon!!!! men i morgon tankte ja simma med delfiner i soluppgangen sa de ar ju ratt ok de med ;)

2010-11-21 @ 04:58:21
Postat av: mimmibjaaland

tycker jag ser ett fint födelsedagsbarn <3

2010-11-21 @ 12:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0