Gymnasieval.


Varför måste dom prata om gymnasievalet på nyheterna? Och varför måste det komma tjocka kataloger på posten om just gymnasievalet? Och varför får jag brev om att jag snart kommer få min inloggning så att jag kan göra mitt gymnasieval?

Jag som inte har någon aning om vad jag ska välja. Okej, det har jag, men inte helt. För tre veckor sen när jag pratade med syon sa jag att jag var 90% säker på Öppna programmet. Nu är jag 50% säker, och det är bara några veckor kvar nu.

Kan dom inte göra så att man bara får välja gymnasier i sin stad eller något, så att jag slipper välja?


Kommentarer
Postat av: majaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaheihiehie

gymnasiebajs.

2011-01-14 @ 17:43:11
URL: http://officiellt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0