LM, Akademin eller Estet?

Jag älskar lov. Att inte behöva göra någonting på dagarna, bara låta dem gå.

Ikväll ska jag på bio med Christina, vår årliga present/julklapp till varandra. Narnia kung Caspian och Skeppet gryningen blir det.

Vet ni en sak? Jag hatar gymnasievalet. Eller egentligen älskar jag det, att få göra som man vill. Men sen kom jag på att det finns allt för många bra skolor. Vill jag ens gå i Uddevalla? Göteborg och LM lockar, men orkar jag pendla? Och Akademin är ju faktiskt också en bra skola. Jag och Matilda tänkte söka LM tillsammans, men tänk om bara en av oss kommer in? Akademin är jag ju hundra på att jag kommer in på. Kan helt enkelt inte bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0