Congratulations to me yeah

Avslutade precis ett bra samtal med fina Matilda och inser nu att min dag håller på att ta slut. Om en stund ska jag krypa ner under mitt stora fluffiga täcke och sätta på ett vänner avsnitt att somna till. Orkar inte bry mig om skolan ikväll. Imorgon väntas dans med tvillingarna. Vi har letat lokal hela veckan och till slut hittat ett ställe ett öva på. Ska bli fint.
Jag saknar mina vänner från Åh, det är inte ofta man hinner träffa de nu för tiden. Ska allt se till att ändra på den saken, lägga skolan åt sidan lite och ha några riktigt bra dagar istället...snart.
Annars är jag mest avundsjuk på Stina som har ledigt i veckoslutet och ska hinna med både Ullared och spa. Jag har faktiskt aldrig varit på varken spa eller Ullared men båda låter mysigt och mycket fint.
Ha en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis bästaste lovisa! <3 ååååh och en till människa i världen som inte varit på Ullared! High five hehe!

2011-11-20 @ 22:27:49
URL: http://klockren.nu
Postat av: Hanna

Grattis finis! Och vad fint, då är vi två som inte har varit på varken ullared eller spa. Folk blir helt till sig när man berättar man aldrig har satt sin fot på ullared (och aldrig tänker göra). <3

2011-11-20 @ 22:55:39
URL: http://finarefinast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0