Cause baby I did it.

Jag vet att jag säger det varje fredag, men i alla fall: fy vad skönt med helg! Och gissa hur min fredag ser ut? Idol, Elin och VD såklart, här bryts inga traditioner. Men först ska mamma firas med finmiddag och presenter.

Lyssna på musik, koreografera, se på vänner, äta godis och plugga är ungefär den kombinationen jag håller mig till just nu. Och just det, nya bilder ska komma. Jag ska bara komma ihåg att ta med mig min kamera någon gång. Ha en fin dag!


Hittade detta fina kollage jag slängt ihop någon gång. Kanske ska ta och fixa mig några sådana.

Kommentarer
Postat av: Elin Awesome

2011-10-21 @ 16:49:27
Postat av: Elin Awesome

Nämen! Kom jag in på din blogg igen? Jäkla lusigt.

OCH JA, SNÄLLA, SNÄLLA GÖR! Jag lovar att bidra och äta dem!

2011-10-21 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0