Darling, you're hiding in the closet ones again, start smiling.

Om någon timma kommer min fina vän Matilda hit. Vi ska titta på Titanic (en av världens bästa filmer, ja!) och äta god mat. Jag hade inte sett Titanic förrän några månader sedan då Elin tyckte det var dax. Min dag har annars bestått av bilder. Det tog ett bra tag att bara välja ut bilder och sedan tog det minst dubbelt så långt tid att göra de svartvita + ändra kontrasten lite. Men nu är det i alla fall klart!

För övrigt har jag kommit på att skivor är roligt att ha, så i år ska det stå på min önskelista. Min favoritskiva har fått snurra många varv idag. Nu bara jag väntar på att få byta ut den mot Under the mistletoe, wii.


Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0