Sunday

Söndag. Det är en ganska bra dag egentligen. Mässa, plugg, mys, fika, städ och kväll med familjen. Ta igen allt jag missat. Men också lite av en stress dag. Jag brukar tänka på allt jag inte hunnit med under veckan, och det är nog lite fel. Istället ska jag nu börja tänka på nuet, tänka framåt. Bara nästa skolvecka tar slut så kommer lovet, vänner, Stockholm, konserter, musikaler och så mycket annat bra.

Nu ska jag skriva brev, göra svenskauppgift och äta marianne på samma gång som jag ser på vänner. Jag saknar Mimmi, Matilda och oss tre tillsammans.


Hejdå sommar.

Kommentarer
Postat av: mimmi

åh jag med, verkligen!

kommer aldrig glömma när vi satt på bryggan, kommer du ihåg?

och snart är det nyår, då ses vi!! <3

2011-10-30 @ 11:52:07
URL: http://anything.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0