You are all to me

Allt jag vill just nu är att kasta datorn i golvet (och därmed spanskaläxan), springa bort till Elin, sätta mig under en filt medan hon gör te och sedan se några avsnitt VD. Men så kan jag inte göra. Jag har ju den underbara spanskan till imorgon. Sedan har jag ju faktiskt inte ens kollat med Elin om hon är hemma, eller om hon ens har tid för mig. Därför ska jag nog börja med spanskan nu istället.
I helgen kommer min kära syster hem. Då är det idolmys och mammafirande. Låter som en bra helg för mig. Vill bara hoppa över torsdag och fredag och åka direkt dit. Mycket jag vill helt enkelt som inte riktigt fungerar. Ha en fin kväll.

Lovely sister.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0