Euphoria

Här ifrån kommer bilderna.
Melodifestivalen har alltid varit mitt favoritprogram. Jag har alla dvd:er sen 2003. Kan nog varje låt och varje replik programledarna säger sen dess för att jag har sett filmerna så många gånger. Idag kanske det inte är mitt favoritprogram, men jag kunde ändå inte hålla mig ifrån tv:n i lördags när det första programmet visades.
Min favorit är helt klart Loreen, sjukt vad bra hon är! Alldeles egen dansstil (sjukt bra), sjunger grymt och är så himla vacker. Har lyssnat på låten några gånger idag och den blir bara bättre och bättre. Hon borde helt klart vinna.

Kommentarer
Postat av: sofia

sv; åh tacktack! :)

din blogg är med fin, fast snyggare än min! ;)

2012-02-08 @ 18:27:34
URL: http://sarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0