It's the fight you had when you didn't make up

Idag.
Jag vill bara koka te, krypa ner under täcket och se på Vänner resten av kvällen - så trött är jag. Tyvärr går inte riktigt det, skolan finns där i ett litet hörn också. På lördag ska Cajsa åka till Kuba i hela 3 veckor, och jag är så avundsjuk på henne. Hon får värme och bad, jag får kyla och snö. Det börjar i alla fall dra ihop sig mot lov och slutet av andra perioden, vilket betyder massor av prov och inlämningar.
Därför ska jag nu sticka näsan i samhällskunskapsboken, skriva en novell, börja läsa om kloning och barndiagnostik, ändra en engelskatext till det bättre, skriva hemtenta om de abrahamitiska religionerna och lära mig tusen spanska glosor. Som tur är, är det mesta faktiskt ganska intressant (tänk bort glosorna och engelskan). Nu vet ni hur jag roar mig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0